Et CRM-system gir deg full oversikt over kunderelasjonene dine, og er et nyttig hjelpemiddel for oppfølging og kundeservice. CRM-systemet samler all kundeinformasjon ett sted, og gir de ansatte i virksomheten tilgang til informasjonen de trenger for en effektiv kundebehandling og salgsoppfølging.
Få full oversikt over kunderelasjonene dine!
![](https://sbs365.no/wp-content/uploads/2023/04/ORH91S1-1024x683.jpg)
Fordeler:
- Alle kundedata og aktive prosesser er samlet på en plass
- Fullt overblikk over alle kundeaktiviteter
- Enkelt å utveksle informasjon mellom kundebehandlere
- Kundedata går ikke tapt ved omstrukturering eller sykdom
- Økt kundekunnskap
- Innsikt i hvilke kunder og kundetyper som har det største inntektspotensialet
- Enkelt å analysere kundedata og skape rapporter
- Spar tid på administrativt arbeid
Et effektivt verktøy for kundehåndtering
SBS365 sin CRM-modul gir deg full oversikt over kunderelasjonene dine. Med all kundeinformasjon samlet på ett sted gjør det det enkelt for alle i virksomheten å ha kundekontakt og ha oversikt over tidligere kommunikasjon opp mot kunden.
![](https://sbs365.no/wp-content/uploads/2023/04/Dashbord-CRM-1024x573.png)